Úřad práce Praha 10 – situace se zlepšuje

Osobně jsem se dnes o tom přesvědčila. Hned v hale jsem narazila na paní ředitelku, která právě kontrolovala situaci.

Co se změnilo od mého jednání s paní ředitelkou v únoru, kdy byly na Úřadu práce nekonečné fronty a zmatek? Podrobnosti jsem psala zde.

1. Hodně pomohlo, že byl zřízen organizační tým, který pomáhá vše předem vyplňovat a pak u přepážky to jde rychleji. (fronty jsou už jen nárazově při otevření)
2. Stav zaměstnanců je již plný.
3. Nové informační tabule o dalších možnostech, jak žádosti podávat.

Jak to na Úřadě práce vypadá po těchto změnách?

 

„ZMĚNA“ – tuto info ceduli při vstupu na ÚP prostě nepřehlédnete. Navede Vás za organizačními pracovníky, kteří Vám se vším pomohou. Pak nemusíte čekat na referentku, ale rovnou vše podáte za rohem na podatelně, nebo poštou nebo prostřednictvím datové schránky.
Tým milých a ochotných organizačních pracovníků, kteří Vám pomohou formuláře správně vyplnit a vše zkontrolují, aby to pak u přepážky frčelo co nejrychleji. Když je nával při otevření ÚP v 8 a 13 hodin všechny v hale obcházejí a vysvětlují.
Moc milé setkání s úředníky!

 


Další info tabule hned u vstupu. Ale na vše se také můžete zeptat bez fronty organizačních pracovníků, kteří vedle ní sedí.

Ale ještě je co zlepšovat…

Stále je problém se zpožděným vyplácením, ale už i ten by se měl brzo zlepšit tím, že tým pracovníků je plně obsazen a rychle se zaučuje.
Jsem ráda, že mé náměty na rychlé zlepšení byly realizovány.  Každopádně na domluvené schůzce s paní ředitelkou Generálního ředitelství Úřadu práce budu navrhovat i systémové náměty (např. elektronické formuláře a manuály jak je vyplňovat).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *